GİRİŞ YAP
Şifrenizi mi unuttunuz?
Tarih : 26-07-2014
Hoşgeldiniz, Sevgili Misafirimiz
SON YORUMLAR
İnception – Başlangıç (Türkçe Dublaj) 1080P İZLE
Reklamın bitmesine saniye kaldı. Reklamı geç
İNDİRME SEÇENEKLERİ
Processing your request, Please wait....
BENZER FİLMLER
IMDB PUANI:8.5/10
Yorum Sayısı:0
İzlenme:322
Koy – The Cove İzle | Türkçe Dublaj İzle  
Koy – The Cove İzle | Türkçe Dublaj İzle
IMDB PUANI:5.9 / 10
Yorum Sayısı:0
İzlenme:506
Goodbye World (Elveda Dünya) 2013 | Türkçe Altyazılı Direk İzle  
Goodbye World (Elveda Dünya) 2013 | Türkçe Altyazılı Direk İzle
IMDB PUANI:7.2 / 10
Yorum Sayısı:0
İzlenme:297
Geçmiş – Le Passe 2014 | Türçe İzle  
Geçmiş – Le Passe 2014 | Türçe İzle
IMDB PUANI:6.0 / 10
Yorum Sayısı:0
İzlenme:523
Tezahür – The Appearing 2014 | Altyazılı Full İzle  
Tezahür – The Appearing 2014 | Altyazılı Full İzle

BU FİLM İÇİN TOPLAM 9YORUM YAPILMIŞ

YORUMLAR

Yusuf Saka diyor ki:

filmin sonu çok saçma olmuş. arafta kalıyor adam, bi 50 yıl daha geçirecek çok saçma yani ama filmin heyecanı beni benden aldı o kadarını söyleyeyim. izlemeyenler kesinlikle izlesinler

Kemalbaba diyor ki:

Yusuf,eğer sonuna kadar izlediysen görürsün o dönen şey düşecek gibi oluyor orada kesiyorlar.Yani adam arafta falan değil.Kurtuldu,sonuna aç bak iyi izle.

kemal öztürk diyor ki:

Arkadaşlar filmin sonundan 2 mesaj çıkartılabilir, 1. si fİlmin devamım olacağı düşüncesi, çünkü ordaki fırıldak duracak gibi oluyor ama durmuyor 2, si ise cop’un rüyadan çıkamadığı, bu ihtimal düşük gibi olsada zannerdersem fim böyle bitebilir, farklı bi seçenekte var senarist tamemen kendi lehine çekmiş olayı flmi devamda ettirebilir ettimeyebilirde mesaj vermiş çünkü.Düşünceme katılan yada katılmayan herkeze teşekkürrler, ayrıca admin eline emeğine sağlık güzel filmdi, filmlerden etkilenenler izlemesin kafası karışablir :), saygılarımla

eren diyor ki:

Bence de arafta kaldı ama 2. filmi çıkarsa araftan çıkmaya çalışacak çıkıcak geri dönecek ve arafta bu hayatı tekrar tekrar yaşaycak 3. film de çıkarsa bu hayattan sonra kurtulacak yoksa böyle kalır :DDD

kaan diyor ki:

Kadın adamdan önce çıktıysa adamı neden dürtüyle uyandırmıyor ?

Ferit As diyor ki:

Aslında film bizi arafta bırakıyor yani filmin sonunda dönen şey duracakmış gibi yalpalıyor biz adamın rüyadan çıktığını düşünmemiz için fakat durduğunu göstermiyor, filmin başını tekrar sonunda bağlıyor adamın arafta kaldığını düşünmemizi istiyor yani sonuçta asıl biz filmde arafta kaldık bu ne demek oluyor araftan çıkabilmemiz senaristten yoğun ilgiyle filmin 2. sinin çıkmasını talep etmek gerektiğini anlatıyor. oda = RAYTİNG

Murat Sarı diyor ki:

İzlemek nasip olmadı 1080p link bozulmş galiba

YORUM YAPIN

Soru:

Birbirimize herzaman sahib cikmaliyiz hangi sektorde olursa olsun iyi islere guven vermemiz gerekir escort bursa kalitesi herzaman ust seviyede kral gibi olmasi lazim ama bakiyoruz genelde pacoz karilar oluyor normal modellerde bu pacozlarin yaninda kala kala onlara benziyorlar gercekten en guzel ve kaliteli olanlari bursa escort olarak is yapiyorlar ama krallar gibiler herzaman bakimli ve seksi gorunuse sahipler sizleri ve beni herzaman en ust seviyede memnun etmeyi hedefliyorlar.
Birbirimize herzaman sahib cikmaliyiz hangi sektorde olursa olsun gerekir bursa escort bayan kalitesi herzaman ust seviyede kral gibi olmasi lazim ama bakiyoruz genelde pacoz karilar oluyor normal modellerde bu pacozlarin yaninda kala kala onlara benziyorlar gercekten en guzel ve kaliteli olanlari bursa bayan escort olarak is yapiyorlar ama gorunuse sahipler sizleri ve beni herzaman en ust seviyede memnun etmeyi hedefliyorlar.
Birbirimize herzaman sahib cikmaliyiz iyi islere guven vermemiz gerekir mersin escort kalitesi herzaman ust seviyede kral gibi olmasi lazim ama bakiyoruz genelde pacoz karilar oluyor normal modellerde bu pacozlarin yaninda kala kala onlara benziyorlar gercekten en guzel ve kaliteli olanlari escort mersin olarak is yapiyorlar seksi gorunuse sahipler sizleri ve beni herzaman en ust seviyede memnun etmeyi hedefliyorlar.
FİLMİ DEĞERLENDİR
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (43 votes, average: 4,49 out of 5)
Loading ... Loading ...
AÇIKLAMA:
İnception - Başlangıç;Yine güzel Bir Leonardo Dicaprio filmi.Dom Cobb insanların rüya gördüğü anda beyninin derinliklerine inebilen ve en özel sırlarını çalabilen bir kişidir.Bu durum Dom Cobb'u en çok aranan adam haline getirmiştir. Bu yeteneği yüzünden herşeyini kaybeden ve kaçak olarak yaşayan kahramanımızın ilginç öyküsü.Bu kaçak göçek hayattan bıkan kahramanımıza hayatını ve kaybettiklerini geri alma şansı verilir.Bu sefer yapacağı şey bir fikri çalmak değil,bir akıla fikri yerleştirmek olacaktır.İnception - Başlangıç filmini HD Kalitede ve tr dublaj olarak sitemizden izleyebilirsiniz Keyifli seyirler onlinefilmkeyfi.net
KAPAT